Lacná dovolenka a výhodná last minute dovolenka, CA ANDROMÉDA TOUR Liptovský Mikuláš.

Všeobecné informácie

 Všeobecné obchodné podmienky.

CA ANDROMÉDA TOUR Liptovský Mikuláš- Dovolenky do celého sveta.

1. PROGRAM ZÁJAZDU: Programy pobytových zájazdov sú podobné, menia sa len v závislosti od spôsobu dopravy a dĺžky pobytu. Prvý (prípadne aj druhý) a posledný (prípadne aj predposledný) deň pobytu/zájazdu je určený najmä na dopravu do a z letoviska, teda na príchod, resp. odchod a činnosti s tým spojené (transfery, ubytovanie a pod. ). Pri posudzovaní počtu dní dovolenky treba teda počítať s tým, že do prvého (prí- padne aj druhého) a posledného (prípadne aj predposledného) dňa v rôznej miere zasahujú dopravné a ubytovacie služby. Pri príchode na miesto určenia sú ubytovacie kapacity štandardne k dispozícii od 14:00 hod. a v deň odchodu je štandardom uvoľniť izby do 10:00 hod. (pokiaľ nie je na informačnej tabuli uvedené inak). Aj v prípade obsadenia izby v skorých ranných hodinách sa predchádzajúca noc počíta ako poskytnuté ubytovanie v plnom rozsahu. CK neručí za škody, ktoré môžu vzniknúť objednávateľovi zájazdu z týchto dôvodov a nekompenzuje služby, ktoré z týchto dôvodov neboli čerpané. Pobyt ako taký a služby samotné sa vždy počítajú na počet pre- nocovaní, t. j. cena zájazdu je vždy kalkulovaná na počet nocí.

2. ZMENA DĹŽKY a PROGRAMU POBYTU: Vzhľadom na možné zmeny v organizácii leteckej dopravy upozorňujeme zákazníkov, že odlet z dovolenkovej destinácie pri návrate domov sa môže uskutočniť aj v noci z posledného pobytového dňa na nasledujúci deň. Zájazd sa tak môže predĺžiť. Rovnako odlet zo Slovenska do zahraničia sa môže uskutočniť v noci z prvého na druhý deň zájazdu. CA nezodpovedá za škody spôsobené predĺžením zájazdu a zmenou programu zájazdu. Preto sa odporúča neplánovať v krátkom čase po plánovanom príchode žiadne dôležité stretnutia či pracovné povinnosti.

3. ZLOŽENIE ZÁLOHY ZA ZÁJAZD: Samozrejmosťou vašej dovolenky je i je rezervácia zájazdu založená na základe zálohy zloženej vkladom na účet CA.

4. LAST MINUTE ZÁJAZDY: Pri zájazdoch typu last minute ide obyčajne o posledné voľné izby v danej ubytovacej kapacite alebo posledné mies ta v doprave, resp. v danom termíne. Ide teda o obmedzenú ponuku izieb niekedy dokonca bez možnosti výberu. Väčšinou sú k dispozícií 2-lôžkové izby s možnosťou 1 prístelky. Vzhľadom na predaj na poslednú chvíľu dostanú hotely rezervácie last minute dovoleniek len pár dní, niekedy dokonca pár hodín pred príchodom klientov. Preto sa môže stať, že klientovi bude pridelená izba lokalizovaná a zariadená inak ako pre ostatných klientov, ktorí si zájazd zakúpili podstatne skôr, čo je zohľadnené v cene zájazdu vo forme zľavy.

5. STRAVOVANIA: V zariadeniach hotelového typu je pre vás zabezpečené stravovanie formou raňajok, polpenzie (raňajky a večere), plnej penzie (raňajky, obedy a večere), resp. formou all inclusive, príp. ultra all inclusive. Rozsah a kvalita stravovania závisí od triedy, kategórie, veľkosti (počtu izieb celkovo) a ceny ubytovacej kapacity, ako aj od miestnych tradícií a zvyklostí.

Podľa kategórie a triedy jednotlivých ubytovacích zariadení vám budú podávané raňajky:

- kontinentálne, skladajúce sa z pečiva, masla, džemu, kávy, čaju, prípadne nealkoholického nápoja,

- kontinentálne rozšírené, ktoré navyše zahŕňajú šunku, syr alebo vajíčko a pod.

 - švédske stoly – samoobslužná, bufetová forma výberu jedál, kde pestrosť ponuky závisí od kategórie, triedy a ceny ubytovacieho zariadenia v danej krajine. Pri švédskych (bufetových) stoloch vám môže asistovať aj hotelový personál, ktorý vám ponúkne a naloží stravu v neobmedzenom množstve. Množstvo a sortiment stravy je však plne v kompetencii hotela, pričom si treba uvedomiť, že v ubytovacích zariadeniach nižšej triedy je nutné počítať s menším výberom.

 - kontinentálne rozšírené raňajky podávané formou švédskych (bufetových) stolov, klient si samoobslužne naberá jedlo, ktoré pozostáva z pečiva, masla, džemu, salámy, syru alebo vajíčka a pod.

Obedy, resp. večere môžu byť servírované, pričom na výber môže byť niekoľko druhov teplých jedál, alebo opäť samoobslužná – bufetová forma švédskych stolov. Ak nie je uvedené inak, nápoje nie sú zahrnuté v cene obedov a večerí.

Stravovanie formou all inclusive zahŕňa plnú penziu (raňajky, obedy, večere) formou švédskych (bufetových) stolov, občerstvenie, nealkoholické a alkoholické miestne nápoje počas dňa. Časový harmonogram podávania all inclusive služieb určuje hotel.

Ultra all inclusive môže obsahovať aj ďalšie služby, ako napríklad skoré a neskoré raňajky, ľahké studené a teplé občerstvenie, kávu, čaj, sušienky, zmrzlinu, importované alkoholické nápoje, tematické večere, fľašu vína na izbe, osušky, slnečníky a ležadlá pri bazénoch a na pláži zdarma, animačné programy, poskytovanie služieb pre deti. Program, resp. programy v ultra  all inclusive hotelovom režime.

Rodinný all inclusive je stravovanie formou plnej penzie (raňajky, obedy a večere formou švédskych stolov) s neobmedzeným množstvom vybraných nealkoholických a alkoholických nápojov, s celodenným podávaním vybraných nealkoholických nápojov, ľahké občerstvenie počas dňa, príp. ďalšie hotelové služby (napr. športoviská, animácie apod.)

All inclusive light je stravovanie formou plnej penzie (raňajky, obe- dy a večere formou švédskych stolov) s neobmedzeným množstvom vybraných nealkoholických a alkoholických nápojov (pivo, víno) miestnej výroby počas servírovania plnej penzie, príp. ďalšie hotelo- vé služby (napr. športoviská, animácie apod.)

Rozsah, obsah, kvalita, miesto a časové rozvrhnutie služieb all inclusive, ultra all inclusive a rodinného all inclusive, resp. all inclusive light je plne v kompetencii hotela a môže sa líšiť v závislosti od kategórie, triedy, ceny ubytovacieho zariadenia a zvyklostí danej krajiny. Služby all inclusive, ultra all inclusive, rodinného all inclusive a all inclusive light sú uvedené pri každom hoteli, ich obsah však môže byť manažmentom hotela počas sezóny upravený, preto popis v katalógu CK prosím, berte ako orientačný. Vo väčšine hotelov v režime all inclusive je potrebné nosiť plastikový náramok. Za jeho stratu alebo zneužitie zodpovedá v plnej miere klient. Nevyužité služby all inclusive nie je možné finančne kompenzovať. V posledný deň pobytu je spravidla možné čerpať služby all inclusive do 10:00 hod., resp. 12:00 hod., pričom presné informácie dostanete priamo na mieste od pobytového delegáta CK.

Stravovacie služby pri hotelovom ubytovaní začínajú v prvý deň pobytu v zahraničí spravidla večerou a končia raňajkami. V čase neskorého príchodu do hotela a skorého odchodu z hotela (mimo bežných prevádzkových hodín reštauračných zariadení) môže byť klientom servírovaná neskorá večera, resp. skoré raňajky v obmedzenom výbere studenej kuchyne alebo formou stravných balíčkov, ak hotel takúto službu poskytuje. O poskytnutie stravného balíčka je potrebné požiadať zvyčajne deň vopred do 17,00 h. na recepcii. V prípade zmeškania stravy zahrnutej v cene zájazdu z dôvodu neskorého príchodu alebo skorého odchodu z hotela nie je možné zmeškanú stravu nahradiť. Vo väčšine hotelov platí z hygienických dôvodov striktný zákaz nosenia vlastných jedál a nápojov do izby (výnimkou sú hotely apartmánového typu vybavené kuchynkou) a zároveň aj zákaz vynášania jedla a nápojov z jedálne alebo reštaurácie hotela.V prípade ubytovania v apartmánových domoch stravovanie nie je zahrnuté v cene zájazdu.

6. UBYTOVANIE: Očakávania, predstavy a možnosti zákazníkov sú rozličné, a preto sa v našej ponuke nachádzajú ubytovacie zariadenia od najjednoduchších až po najluxusnejšie, aby sme tak uspokojili požiadavky každého. Len na vás záleží, akú kategóriu (hotelový komplex, hotel, pavilón, vilka, depandance, aparthotelový komplex, bungalov, apartmán, štúdio) a triedu ubytovania si zvolíte. Každé ubytovacie zariadenie je vybavené vlastným hygienickým zariadením (kúpeľňa so sprchou alebo vaňou a WC). Najčastejšie sa ponúka na výber práve hotel. Triede hotela (či iného ubytovacieho zariadenia hotelového typu) zodpovedá i forma a pestrosť stravovania i kvalita a rozsah služieb. Hotelové komplexy/ hotelové rezorty (resp. aparthotelové komplexy) sú veľké hotelové (aparthotelové) areály, kde môžete zväčša nájsť hlavnú časť s recepciou a spoločenskými priestormi a ubytovacie jednotky, ktoré môžu byť buď súčasťou hlavnej budovy, alebo môžu stáť samostatne ako oddelené časti. Kvalita i rozsah ubytovania v hlavnej budove či v susedných budovách je však totožná (pokiaľ nie je uvedené inak). Väčšinou v Chorvátsku a Čiernej Hore sa stretnete s kategóriami pavilón, vilka, depandance a bungalov. Sú to zariadenia s ubytovaním v izbách hotelového typu, pričom stravovanie a ostatné ponúkané služby sú zväčša zabezpečené v centrálnej budove alebo hoteli.

hotelové rodinné izby ide o rozmerovo väčšie izby, vo väčšine prípadov úplne alebo čiastočne oddelené dve miestnosti, kde sa nachádzajú lôžka pre minimálne 4 osoby. Niektoré hotely (zvyčajne vyššej triedy) ponúkajú ubytovanie v tzv. suitách. Jedná sa o komfortnejšie a priestrannejšie ubytovanie v 2-lôžkových hotelových izbách (s možnosťou 1, resp. 2 prísteliek), väčšinou i s vnútorným sedením v oddychovej zóne.

hotelový apartmán je vyššia forma ubytovania s 2 klasickými lôžka- mi a 1-2 prístelkami, kde nájdete oddelenú spálňu a dennú obývaciu časť, pričom vo vybraných kapacitách je apartmán obohatený i o vybavenú kuchynku. Obdobou je hotelové štúdio pre 2 osoby s 1 miestnosťou s dvojlôžkom a vlastným kuchynským kútom.

apartmánový dom bez stravovania  je vhodný pre rodiny s deťmi ktoré ocenia ubytovanie v cenovo ľahko dostupných kde si stravu môžu pripraviť sami. Tieto apartmány a štúdiá sú totiž vybavené kuchynskou linkou, základným riadom, dvojplatničkou a chladničkou. Doporučujeme vziať si so sebou doplnkovú kuchynskú výbavu ako napr. sitko, otvárač na konzervy, nôž, prípadne potreby na umývanie riadu a pod. Kúpeľne ubytovacích zariadení nižších tried a apartmánov nie sú vybavené mydlom ani inými hygienickými či toaletnými potrebami. Apartmán je zariadenie vhodné zväčša pre 4 – 5 osôb a vždy sa v ňom nachádzajú dve oddelené miestnosti slúžiace na prenocovanie, pričom spravidla v jednej z nich je vstavaný kuchynský kút. Štúdio je určené pre 2 – 3 osoby a je to najčastejšie jedna miestnosť, ktorej vybavenie je rovnaké ako pri apartmáne. Upozornenie: na gréckej pevnine sú štúdiá pre 4 osoby určené pre skupiny, resp. rodiny s jedným prípadne dvoma deťmi do 18 rokov. V štúdiách pre 4 osoby sa obvykle nachádza manželské lôžko a 2 ďalšie postele alebo prístelky, prípadne 2 manželské lôžka. V štúdiách pre 3 osoby sa obvykle nachádza manželské lôžko a 1 posteľ alebo prístelka, resp. 3 oddelené postele. Pozn. : rozmer manželských lôžok v ubytovacích kapacitách v jednotlivých destináciách sa môže líšiť, šírka manželského lôžka sa pohybuje od 120 cm.

prístelka je dodatočné, doplnkové a nie vždy plnohodnotné lôžko, ktoré je možné využiť vo väčšine ubytovacích zariadení. V niektorých prípadoch ide o lôžko menších rozmerov alebo rozkladacie lôžko, určené najmä pre deti. Prístelka je súčasťou vybavenia väčšiny 3 a 4-lôžkových izieb, pričom podlahová plocha týchto izieb môže byť totožná s plochou 2 lôžkových izieb. V ponuke sú aj 4-lôžkové izby hotelového typu s 1 manželskou a 1 poschodovou posteľou. Treba si uvedomiť, že menšie pohodlie v 3 až 4-lôžkovej izbe je zohľadnené nižšou cenou pre osoby na prístelke. Prístelkou môže byť aj pohovka, rozkladací gauč, rozkladacie kreslo, ležadlo, skladacia posteľ, poschodová posteľ, vysúvacie lôžko a pod.

Infant je medzinárodný pojem pre dieťa od 0 do 2 rokov, ktoré nemá nárok na žiadne služby (ubytovanie a stravovanie) a platí len povinné príplatky (poistenie, letiskové poplatky a iné).

Jednolôžkové izby niektoré hotely ponúkajú aj 1-lôžkové izby, ktoré sú zvyčajne menšie ako štandardné izby a môže sa stať, že poloha a vybavenie takýchto izieb nie sú tak dobré ako pri 2-lôžkových izbách (1-lôžkové izby napr. nemusia mať balkón a pod. ) Za 1-lôžkové izby sa väčšinou účtuje príplatok. V prípade, že ubytovacie zariadenie nemá k dispozícii 1-lôžkové izby a 1 osoba obsadí 2-lôžkovú izbu, účtuje sa jej vždy príplatok za nevyužité druhé lôžko. Pokiaľ to situácia umožňuje a klient - jednotlivec si to želá, môžeme po vzájomnej dohode dvoch jednotlivcov spojiť do 2-lôžkovej izby. V tom prípade im príplatok za 1-lôžkovú izbu nebude účtovaný. O výške príplatku za jednolôžkovú izbu sa informujte v CA.

Výhľad na more je izba obrátená na morskú stranu väčšinou s balkónom a priamym alebo bočným výhľadom na more, ktorému môže čiastočne brániť zeleň alebo časť budovy. Ide o bližšiu špecifikáciu umiestnenia izby, v tomto prípade s orientáciou k moru.

Izby s balkónom  vo väčšina ubytovacích kapacít je zabezpečené ubytovanie v izbách s balkónom, resp. s terasou bezplatne. Avšak niektoré hotely disponujú iba istým konkrétnym počtom izieb s balkónom, preto môže byť v týchto kapacitách za izbu s balkóno minkasovaný extra príplatok.

Špeciálne požiadavky sú individuálne vami vyslovené priania ohľadom ubytovania resp. sedenia v autobuse  ktoré nie sú za poplatok. v konkrétnej izbe, resp. Pri kúpe zájazdu môžete vysloviť špeciálnu požiadavku napr. ubytovanie na prízemí, poschodí , vedľa na známych, , rodiny, s výhľadom na more alebo sedenie v autobuse v prednej časti a pod. Taktiež je našou maximálnou a túto vašu požiadavku realizovať. Rozpis izieb je však plne v kompetencii hotela ( je závislí od aktuálnej obsadenosti hotela) a preto sa hlavne v hlavnej sezóne môže stať že nebudete napríklad ubytovaný vedľa seba aj keď sa jedná o rodinu alebo skupinu osôb. CA sa bude snažiť splniť Vaše špeciálne požiadavky ohľadne ubytovania, keďže sa ale jedná o neplatenú službu CA splnenie týchto požiadaviek negarantuje.

V niektorých izbách jednotlivých ubytovacích zariadeniach môže byť klimatizácia riadená  centrálne recepciou hotela, to znamená klimatizácia môže byť spustená vo vymedzenom čase uvedenom  obyčajne na recepcii (zväčša od 15. na 6. do 15. a 9.)

Prosíme tiež o porozumenie pri organizácii a príprave ubytovania, prihlasovaní sa na ubytovanie na recepciách a príprave ubytovania, kedy pri väčších skupinách, nočných príletoch a striedaní turnusov môže  dôjsť k dlhším čakacím dobám, pričom miestny zástupca CK musí pokračovať v transfere s ostatnými turistami, resp. do ďalších hotelov.

Ďalej upozorňujeme, že CK nemá možnosť ovplyvniť rozsah, podmienky zariadenia TV/SAT vysielania, obsah a si určuje prevádzkovateľ ubytovacieho sám zakúpením programov.

Dovolenka je pre turistov spojená aj s nočným životom a zábavou. Preto obvykle sú hlučná niektoré prevádzka strediská a plné CK nemôže zábavných garantovať podnikov, úplný v ktorých pokoj.

7. OSTATNÉ: Ležadlá a slnečníky na pláži sa prenajímajú za poplatok ak nie je v katalógu uvedené inak). Ich počet nemusí zodpovedať počtu ubytovaných hostí. Hotelové bazény sú v prevádzke podľa interných predpisov ubytovacieho zariadenia. Hygienická nezávadnosť vody je pravidelne kontrolovaná. Prímorské pláže môžu byť v súkromnom vlastníctve hotela ale väčšina pláží je voľne prístupná pre všetkých. Znečistenie pláží nie je v kompetencii CA a preto znečistenie pláží nie je považované za oprávnenú reklamáciu, keďže čistenie pláží je v kompetencii vlastníka pláže.

V prímorských krajinách sa odporúča zvýšená pozornosť pri používaní vody z vodovodu. Táto voda je väčšinou len úžitková- určená na osobnú hygienu a nie je vhodná na pitie alebo varenie. CA odporúča piť iba vodu z uzavretých fliaš prípadne používanie nápojov podávaných v stravovacích zariadeniach. Počas dní náročných na prevádzku môže klesnúť tlak vo vodovodných potrubiach čo môže mať za následok problém s výtlakom vody do horných poschodí ubytovacieho zariadenia. Niekedy môže dôjsť ku krátkodobým výpadkom elektrickej energie.

V prímorských krajinách je potrebné počítať s hmyzom preto sa odporúča pribaliť si na dovolenku aj prostriedky proti poštípaniu hmyzom. CA nenesie zodpovednosť za prípadný výskyt hmyzu alebo iných živočíchov ktoré by mohli znepríjemniť pobyt.

Pri vzniku akejkoľvek poistnej udalosti (poškodenie veci, strata dokladov, lekárske ošetrenie a hospitalizácia, ...), je potrebné túto riešiť priamo s poisťovacou spoločnosťou s ktorou klient uzavrie cestovné poistenie. Najvýhodnejším balíčkom pri cestovaní do zahraničia je balíček „kompletné cestovné poistenie“

8. KATEGORIZÁCIA UBYTOVACÍCH ZARIADENÍ: Vzhľadom na to, že v jednotlivých krajinách sú rôzne kritériá a rôzne označenia kvality ubytovacích zariadení (mnohokrát sa stáva , že ubytovacie zariadenia tej istej kategórie a triedy  sa úrovňou svojich služieb môžu v rôznej miere líšiť).

9. Cestovanie s deťmi- zľavy na deti: Rozhodujúcim kritériom pri uplatňovaní detských zliav a určení spôsobu ubytovania (príp. typu lôžka) dieťaťa je dosiahnutý vek dieťaťa a počet dospelých osôb ubytovaných spoločne s dieťaťom. V každom cenníku je uvedené, do akého veku môže dieťa čerpať prípadné nižšie ceny služieb a zľavy, resp. do akého veku a za akých podmienok má dieťa ubytovanie, resp. stravovanie, príp. služby all inclusive, resp. ultra all inclusive zadarmo. Pod vekom dieťaťa sa rozumie vek, ktorý dieťa nesmie dovŕšiť v deň príletu, resp. návra-tu do SR (dieťa do 2 rokov nesmie v deň príletu do SR dovŕšiť 2 roky, dieťa do 12 rokov nesmie v deň príletu, resp. návratu do SR dovŕšiť 12 rokov a pod.). Detskú postieľku vyžiadame na základe vášho želania, v prípade, že ňou hotel disponuje. Niektoré hotely poskytujú detskú postieľku zdarma, iné za poplatok a v niektorých hoteloch nemajú detské postieľky vôbec k dispozícii. Odporúčame vám vopred sa informovať v CA. Vzhľadom na špecifické osobné potreby malých detí (špeciálna detská strava, plienky, nočník a pod. ) odporúčame zobrať so sebou dostatočné množstvo zásob a vybavenie na celý pobyt, keďže ubytovacie zariadenia takéto vybavenie neposkytujú, ani nepredávajú.

10. FOTOGRAFIE A POPIS KAPACÍT: V vyhľadávacom okne na titulke našej stránky nájdete popis a ilustračné, hotelové fotografie ubytovacích zariadení. Keďže každé ubytovacie zariadenie má niekoľko typov izieb, ktoré sa môžu líšiť veľkosťou a vybavením, resp. môžu mať iný dizajn, farbu, atď. a nie je možné vám vo fotogalériách predstaviť všetky typy izieb, považujte preto obrázky v tomto katalógu za ilustračné. Nemusia presne zodpovedať vám pridelenej izbe, prípadne i interiér, či exteriér ubytovacieho z riadenia môžu byť vzhľadom na čas vyhotovenia fotografie odlišné. Súčasťou katalógu sú i takzvané ilustračné fotografie, ktoré nemusia presne zodpovedať popisu ubytovacieho zariadenia, pláže, okolia a pod. Všetky vzdialenosti uvádzané v katalógu sú orientačné. Popis jednotlivých ubytovacích zariadení a ich okolia ako aj popis hotelových služieb zodpovedá skutočnosti známej k poslednej aktualizácií vo fotogalérii. CA nemôže zodpovedať za prípadné zmeny, ktoré nastali neskôr (napr. začatie stavebnej činnosti v okolí a pod. ) Rovnako nie je v kompetencii CA ovplyvniť nepredvídané vplyvy životného prostredia na kvalitu služieb (ako napr. krátkodobé znečistenie mora, búrky a iné živelné pohromy, ktoré môžu viesť k dočasnému obmedzeniu spotreby vody, či elektrickej energie, ďalej napr. zmena majiteľa ubytovacej kapacity a tým i zmena rozsahu služieb, doplnkových služieb a pod. ) CA ako i majitelia – prevádzkovatelia jednotlivých ubytovacích kapacít taktiež nemôžu niesť zodpovednosť za vzhľad či úpravu pozemkov susediacich s danou kapacitou, nakoľko tieto pozemky nie sú jej súčasťou.

11. VOUCHER: je účastnícky poukaz – doklad potvrdzujúci rozsah služieb, ktoré sú uvedené v zmluve o obstaraní zájazdu. Tieto služby ste si zakúpili a budete ich čerpať. Pri ubytovaní sa väčšinou odovzdáva majiteľovi apartmánového domu, resp. na recepcii hotela alebo priamo delegátovi, ktorý zastupuje CK v mieste pobytu. Na účastníckom poukaze je uvedený čas a miesto odchodu autobusu, resp. čas a miesto zrazu na letisku. Pri individuálnej doprave je uvedené miesto a orientačný čas možnosti ubytovania sa v danej kapacite. Voucher obdržíte po zaplatení celej čiastky zájazdu, približne 7 dní pred odchodom zájazdu. Pozn. : bližšie informácie o vami vybranej krajine a o doprave obdržíte spolu s voucherom. V prípade, že máte o dané informácie záujem ešte pred samotnou kúpou zájazdu, tieto podrobnejšie informácie sú poskytované na vyžiadanie v CA. Informácie sú orientačné, čerpané z predchádzajúcej letnej sezóny.

12. DELEGÁT CK: je zástupcom CK v mieste Vášho pobytu a stará sa o Vašu bezproblémovú dovolenku. Delegáti sú skúsení slovensky, resp. česky hovoriaci delegáti so znalosťami miestnych pomerov, ktorí organizujú informačné stretnutia, transfery z letiska a na letisko a sprostredkúvajú predaj fakultatívnych výletov. Pokiaľ sa vyskytne počas vášho pobytu akýkoľvek problém, delegát je vám k dispozícii počas vyhradených konzultačných hodín, ktoré nájdete na informačnej tabuli a v informačnej knihe CK, umiestnenej v každom ubytovacom zariadení.

13. FAKULTATÍVNE VÝLETY: vo všetkých nami ponúkaných destináciách vám delegát sprostredkuje predaj fakultatívnych výletov v miestnej mene priamo na mieste Vášho pobytu. Za organizáciu výletu (ktorý si zakúpite u delegáta) a jeho program plne zodpovedá zahraničná partnerská CK, pričom ponuka a popis jednotlivých vybraných výletov v katalógu CK sú orientačné.

14. DOPRAVA:

1. Individuálna: pri individuálnej doprave obdržíte od CA ubytovací poukaz- voucher na základe ktorého získavate oprávnenie na ubytovanie. Na ubytovacom poukaze budú presne určené termíny ubytovania.

2. Autobusová doprava: je zabezpečovaná prevažne zmluvnými partnermi jednotlivých CK ktoré organizujú zájazd. Počas jazdy do cieľového miesta sú vykonávané pravidelné prestávky v trvání cca. 20 min. Vzhľadom k nepredvídateľným podmienkach pri cestovaní medzištátnou dopravou ( napr. dopravná situácia na cestách, dlhé čakacie doby na colniciach, zlé klimatické podmienky a pod), môže dôjsť k meškaniu autobusovej dopravy do a cieľového miesta alebo návratu do SR. CA nemôže tieto nepredvídateľné okolnosti ovplyvniť. Prípadné meškania hromadného dopravného prostriedku je poistnou udalosťou, ktorá je krytá kompletným cestovným poistením podľa poistných podmienok konkrétnej poisťovne s ktorou klient uzavrie poistenie.

4. Autobusové miestenky sú klientov pridelené v poradí v akom si zájazd zaplatia. V praxi to znamená že klient ktorý si zaplatí zájazd s predstihom má k dispozícii sedadlá v prednej časti autobusu pokiaľ si to klient nevyžiada inak, v takom prípade sa CA vynasnaží zariadiť zmenu zasadacieho poriadku. Táto služba je bezplatná ale nie je garantovaná.

5. Letecká doprava je organizovaná jednotlivými CK ktoré konkrétny zájazd organizujú. Zväčša sa jedná o garantované a vopred uhradené lety. Upozorňujeme že počas doby ktorá uplynie od zakúpenia zájazdu k samotnému odletu môže dôjsť k zmene časov odletu z miesta odletu. O tejto informácii budú klienti včas informovaný. Je dôležité dostaviť sa do miesta odletu s minimálne 2 hodinovým predstihom.

15. POVINNÉ PRÍPLATKY: letiskový poplatok, bezpečnostná taxa a servisné poplatky vrátane transferov na miesto pobytu, palivový poplatok, poplatok za vízum, kúpeľný poplatok alebo poplatok za komplexné cestovné poistenie vrátane poistenia storno poplatkov, asistenčných služieb a poistenia insolventnosti CK sú poplatky z ktorých niektoré sú povinné a iné dobrovoľné. O ich význame informuje CA.

Ostané dôležité súčasti Zmluvy o obstaraní zájazdu ako napríklad vznik zmluvného vzťahu, cenové podmienky a ceny zájazdov, platobné podmienky, práva a povinnosti objednávateľa, povinnosti a práva CK, zmeny dohodnutých služieb, zrušenie zájazdu, odstúpenie od zájazdu, reklamácii, reklamačný poriadok a cestovné poistenie sa líši podľa jednotlivých CK ktoré konkrétny zájazd organizujú. Všetky podmienky ktoré tvoria Zmluvu o obstaraní zájazdu sú uvedené v tejto zmluve a klient je povinný sa s týmito podmienkami oboznámiť pred podpisom Zmluvy o obstaraní zájazdu. Svojím podpisom na Zmluve o obstaraní zájazdu klient vstupuje do vzťahu s organizátorom zájazdu a zároveň potvrdzuje že porozumel všetkým podmienkam tejto zmluvy.

Využite výhodné možnosti nákupu lacných Last minute dovoleniek alebo výhodných First moment zájazdov. Pre aktuálnu ponuku kontaktujte CA Androméda tour Liptovský Mikuláš.